حریم عشق

قلب من با تیغ کسانی زخم برداشت که از آنها انتظار محبت داشتم نه فراموشــی!!

حریم عشق

قلب من با تیغ کسانی زخم برداشت که از آنها انتظار محبت داشتم نه فراموشــی!!

بیا عزیزم...

سلام دلارام جونم...خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ای بابا .....دیدی؟؟؟؟؟اینجا که خبری نیست.!!!!!!!!!!!اومدی دنبال چی؟؟؟؟مگه خبریه؟؟؟؟نه عزیزم.....آدرس رو اشتباه اومدی...

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسته شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...
oooO....Oooo..............
.
.
.

.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1...
.
.
.
2...
.
.
.
3...
.
.
.

نه نمیگم.....خودت بیا ببین چه خبره....

           

            چشمات رو ببند و کلیک کن و تا 20 بشمار                     

میلاد امام رضا

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد

چون تمام غریبان تو را می‌شناسند


کاش من هم عبور تو را دیده بودم

کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند


ارزانی خودت...

خنده ام میگیرد وقتی پس از مدت ها بی خبری ، بی آنکه سراغی از این دل آواره بگیری !
میگویی : دلم برایت تنگ است !
یا مرا به بازی گرفته ای یا معنی واژه هایت را خوب نمیدانی !

دلتنگی ارزانی خودت . . .

دلتنگی...

دلت تنگ یک نفر که باشد
تمام تلاشت را هم بکنی تا خوش بگذرد،
و لحظه ای فراموشش کنی
فایده ندارد!
تو دلت تنگ است!
دلت برای همان یک نفر تنگ است
تا نیاید
تا نباشد

هیـــچ چیز درست نمیشود...

قلب عزیز...

قلــــب عزیز لطفــا خفه شـــو
و در همه کارها "دخالــت" نــــکن !
هـمان کـه خـــــون "پمـــپاژ" کــــنی کافـیسـت... 
اگر هــم "خـــسته" شـدی اجبــــاری نیسـت به کــار...